Академска и начни докази

Влезете во која било училница на Helen Doron и ќе најдете деца во средината на радосно учење, игра и откривање. Децата учат без напор преку забавни, адаптирани на возраста активности и позитивни повратни информации од учителите.

Нашата методологија, базирана на 40 години образовно искуство и докажан успех, вклучува наставна програма која вдомува љубов кон учењето преку позитивна стимулација и поддржувачка средина. Учениците на Helen Doron сакаат да учат и учат како да учат.

Ние изучуваме јазик, писменост, па дури и математика со оригинални и привлечни песни. Преку музика и танц ги стимулираме умовите на децата и им овозможуваме да ги истражат своите способности. Нашите програми се базираат на научни сознанија дека изложеноста на музика го зголемува развојот на мозокот, создава нови мозочни синапси и развива вештини во многу други области, вклучувајќи математика и јазик.

Оценување на ефикасноста на едукација на предучилишна возраст во три унгарски градови

Од д-р Јудит Ковач

Како резултат на емпириското истражување во училишните центри на Helen Doron во три унгарски градови, докажано е дека раната средба со учењето втор јазик резултира во рана мулти-компетенција ако часовите се испорачуваат на активен и пријатен начин. Дополнително, развојот на јазикот соодветен на возраста придонесува за повисоко ниво на флексибилност во размислувањето на децата и севкупниот интелектуален раст. Истражувањето покажува дека за успехот на многу млади ученици потребни се специјално обучени учители кои следат одредена наставна програма, а програмите на Helen Doron гимобезбедуваат сите неопходни услови за успешен ранен развој на јазикот.

Германско академско истражување покажува 97% задоволство кај родителите на учениците во Helen Doron

Од професор Хајнер Бетгер

Одделот за настава по англиски јазик при Католичкиот универзитет во Ајштат-Инголштат, Германија, спроведе квантитативно истражување базирано на прашалници, како и квалитативна теренска работа во избрани училишни центри на Helen Doron. Наодите од прашањата во врска со ефектите од посетување на курсот на институционалните часови по англиски и перформансите на испитаниците беа многу импресивни. И децата и родителите ги наведуваат курсевите на Helen Doron како водечки кон зголемена самодоверба, поголеми јазични способности и одлични резултати на часовите по англиски јазик во училиштето.

An Examination of the Helen Doron Early English Methodology

By Masaryk University Faculty of Education, Czech Republic

This study looks closely at the Helen Doron methodology for teaching English to very young learners. It provides an in-depth introduction to the principles of the methodology and shows how it links to child development and to the nature of child learners. The official lesson plans provided by the Helen Doron Early English methodology are analysed as well. Based on expert opinions in the respective areas, the Helen Doron Early English methodology, on the whole, was found valid and appropriate to child learners.

Teaching English to Very Young Learners

Dora Rolj Kovačević, Prof. Dr. sc. Višnja Pavičić Takač

This study concluded that children need hands-on activities to engage in their own learning.
Teachers provide a range of activities to get young learners’ attention and arouse constant interest. Physical activities contribute positively to learning when coordinated with language. It is also possible to make use of fine-motor activities in classroom activities. Studies show that early language acquisition is necessary to reach native-like proficiency, especially in pronunciation. While there is a consensus on the presence of critical period, it is pointed out that there is no single age but the ability to acquire a language decreases over time. 

Finally, researchers also find out that cognitive development affects the language acquisition process as well as language development. Therefore, older learners who are cognitively mature have faster start but it is only short term advantage over young learners. As a final note, further research is necessary on young learners’ learning process and their learning styles. There is also a limited number of studies on future effects of early start in acquiring the foreign language rather than the second language. Future research should focus on age factor in proficiency of each skill and teaching very young learners a foreign language in accord with appropriate activities.

Neuroscience and the Bilingual Brain

By Dr Judy Willis

More languages lead to more efficient processing. Compared to monolinguals, bilingual children develop greater attention focus, distraction resistance, decision-making judgment and responsiveness to feedback. The correlated fMRI scans of these children reveal more activity in the prefrontal cortex networks that control these executive functions.