Академска и начни докази
Влезете во која било училница на Helen Doron и ќе најдете деца во средината на радосно учење, игра и откривање. Децата учат без напор преку забавни, адаптирани на возраста активности и позитивни повратни информации од учителите.
Нашата методологија, базирана на 40 години образовно искуство и докажан успех, вклучува наставна програма која вдомува љубов кон учењето преку позитивна стимулација и поддржувачка средина. Учениците на Helen Doron сакаат да учат и учат како да учат.
Ние изучуваме јазик, писменост, па дури и математика со оригинални и привлечни песни. Преку музика и танц ги стимулираме умовите на децата и им овозможуваме да ги истражат своите способности. Нашите програми се базираат на научни сознанија дека изложеноста на музика го зголемува развојот на мозокот, создава нови мозочни синапси и развива вештини во многу други области, вклучувајќи математика и јазик.
Оценување на ефикасноста на едукација на предучилишна возраст во три унгарски градови
Од д-р Јудит Ковач
Германско академско истражување покажува 97% задоволство кај родителите на учениците во Helen Doron
Од професор Хајнер Бетгер
Преглед на методологијата на Helen Doron
Од Факултетот за образование на Универзитетот Масарик, Република Чешка
Ова истражување внимателно ја разгледува методологијата на Helen Doron за учење англиски на многу малиученици. Обезбедува детален вовед во принципите на методологијата и покажува како таа се поврзува со развојот на детето и природата на детсккиот мозок. Исто така се анализираат и официјалните наставни планови обезбедени од методологијата на Helen Doron. Врз основа на мислењата на експерти во соодветните области, методологијата на Helen Doron во целина е пронајдена како валидна и соодветна за децата.
Настава по англиски јазик за многу мали ученици
Од професор Хајнер Бетгер
ва истражување заклучи дека децата имаат потреба од практични активности за да се вклучат во своето учење. Учителите обезбедуваат разновидни активности за да го привлечат вниманието на младите ученици и да го предизвикаат нивниот постојан интерес. Физичките активности позитивно придонесуваат за учење кога се координирани со јазикот. Можно е исто така да се користат и активности со фини моторички вештини во училницата. Истражувањата покажуваат дека раната јазична аквизиција е неопходна за постигнување на изговор како мајчин јазик, особено во изговорот. Иако има консензус за постоење на критичен период, се истакнува дека нема единствена возраст, туку способноста за учење јазик се намалува со текот на времето.
Конечно, истражувачите исто така откриле дека когнитивниот развој влијае на процесот на усвојување на јазикот, како и на развојот на јазикот. Затоа постарите ученици кои се когнитивно зрели имаат побрз почеток, но тоа е само краткорочна предност пред малите ученици. Како конечна забелешка, потребно е понатамошно истражување за процесот на учење на младите ученици и нивните стилови на учење. Исто така има ограничен број студии за идните ефекти од раниот почеток во учење на странски јазик. Идните истражувања треба да се фокусираат на факторите на возраста во совладувањето на секоја вештина и настава на многу мали ученици
Невронаука и билингвален мозок
Од д-р Џуди Вилис
Повеќе јазици водат кон поефикасна мозочна активност. Во споредба со еднојазичните деца, двојазичните деца развиваат поголемо внимание, фокус, отпорност на деконцентрација, донесување одлуки, проценка и одговорност на повратни информации. Корелираните фМРИ скенирања на овие деца покажуваат поголема активност во префронталните кортикални мрежи кои ги контролираат овие извршни функции.
